Adverteren met abri reclame wordt steeds populairder. Geen wonder. Abri en mupi’s bij tram en bushaltes hebben tegenwoordig goed verlichte reclame vlakken waardoor je als adverteerder optimaal zichtbaar bent. En omdat je zo zichbaar bent met jouw abri reclame genereer je via Abri Amsterdam automatisch enorm veel bereik. Dit is dan ook de reden van de populariteit van abri reclame.
Wat is een abri of mupi?
Abri’s of mupi’s zijn reclamedragers die je kunt vinden op bekende locaties in de meeste Nederlandse steden. Specialisten in buitenreclame zoeken de beste plekken en gaan dan met de eigenaren van die locaties in gesprek of de mupi is in te zetten voor adverteerders. Door contracten te sluiten kun je vervolgens zichtbaar worden op deze abri en mupi locaties door het land, kort gezegd.
Waar vind je abri reclame in Amsterdam?
Abri’s vind je niet alleen in de stad. Amsterdammers vinden abri’s ook op populaire winkelstraten, op drukke dorpspleinen en rond evenementen locaties. Abri’s bestaan vaak uit panelen in het metro en busnet. Veel mupi netwerken hebben naast een prima spreiding ook een hoge reclame dichtheid, waarmee we bedoelen dat er veel passanten langskomen.
Veel eigenaren van mupi’s bieden de mogelijkheid te focussen op kleinere locaties. Zo kun je met een beperkt budget ook in kleinere steden of in een stadsdeel zichtbaar zijn. Ook is het mogelijk om bijvoorbeeld alleen in een straal van 1 kilometer rondom je bedrijf te adverteren.
Abri & mupi tarieven
De meeste leveranciers van abri en mupi reclame hebben een tariefkaart met een bruto basisvakprijs en variabele indexcijfers. Deze cijfers staan voor drukke of rustige buitenreclame tijden, hoeveel locaties je wilt en het type reclame dat je verwacht. Zo kan er voor iedere adverteerder een redelijk mupi tarief worden berekend, zodat je met een schappelijke abri prijs zichtbaar bent in Nederland.
Abri specialisten
Kortom, mupi en buiten reclame inzetten klinkt simpeler dan het in werkelijkheid is. Daarom zijn accountmanagers met verstand van zaken dagelijks in de weer om de best mogelijke mupi en abri offerte uit te onderhandelen voor de adverteerders. Als je door de abri’s het bos niet meer ziet, kan het verstandig zijn zo’n accountmanager aan te spreken. Bijvoorbeeld een mediabureau als One Media heeft meerdere abri specialisten op dit gebied. Succes!